Sponsoring firmy nie może służyć reklamie jej towarów
Pierwsza w Polsce sprawa o charakter sponsoringu w telewizji trafiła do sądu
Po wczorajszej rozprawie wojewódzki sąd administracyjny ma rozstrzygnąć, czy ośmiosekundowy spot spółki US Pharmacia: „Program sponsoruje producent leku Apap Noc. Apap Noc – teraz także w dużym opakowaniu. Zwalcza ból i ułatwia zasypianie”, stanowi sponsoring czy reklamę.
Spoty informujące, kto zaprasza na program i go sponsoruje, pojawiają się w radiu i TV coraz częściej. Ale mimo że w ustawie o radiu i telewizji znalazła się definicja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta