Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szeroka oferta górą

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Andrzej Kazimierczak

Tej marki nie promuje gwiazda show-biznesu. Reserved zyskuje w oczach klientów przede wszystkim wzornictwem, jakością wyrobów odpowiednià do ceny, powszechnością dostępu i – co nie mniej ważne – szerokością oferty

Reserved, która od początku wydawania naszej listy najcenniejszych polskich marek zajmuje wysokie miejsca w rankingach mocy, w tym roku wysunęła się na pozycję lidera wśród odzieżowych i obuwniczych brandów. Jej właściciel, giełdowa grupa LPP, pierwszy sklep z logo Reserved otworzył w połowie lat 90. Dziś ta marka firmuje już 150 salonów odzieżowych w całej Polsce (i kolejnych 100 za granicą).

W ofercie Reserved każdy znajdzie coś dla siebie. W ramach różnych linii: eleganckiej, casualowej czy fashion, marka skutecznie przyciąga zarówno starszych, jak i młodszych klientów. Również dzieci, do których jest skierowana specjalna kolekcja Reserved Kids. W salonach Reserved jest też firmowa linia Jeans i kolekcja bielizny. Szybko powiększa się również wybór akcesoriów i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament