Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre marki w trudnych czasach

10 grudnia 2009 | Marki polskie
źródło: Rzeczpospolita

Jerzy Mazgaj, prezes Alma-Market, przewodniczący rady nadzorczej Vistuli, członek rady nadzorczej W. Kruk i założyciel Paradise Group

W czasach kryzysu dobre marki same się bronią, choć widać, że popyt na drogie luksusowe brandy spada. Dlatego te najlepsze przygotowują się na trudne czasy – zamiast kaszmirowych szlafroków, pelis podbitych norkami i walizek ze strusiej skóry, oferują więcej mniejszych akcesoriów, np. szalików, apaszek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament