Mniej przetasowań w rankingach mocy
Mimo kryzysu gospodarczego większość silnych krajowych marek nie straciła w tym roku swej mocy
Moc marki jest miarą efektywności zarządzania. Gdyby nie dokonany przez nas zabieg szyfrujący, można by powiedzieć, że moc marki to relacja jej wartości do wielkości rocznej sprzedaży. O ile zatem w rankingu wartościowym dominujący wpływ na pozycję marek ma rozmiar prowadzonej działalności gospodarczej, o tyle moc marki jest od niego niezależna.
Dlatego w rankingu mocy może wygrać każda marka, a jej wiek i rozmiar rynku, na którym działa, nie mają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta