Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Historia pisana keczupem

10 grudnia 2009 | Marki polskie | BD

Pudliszki, najmocniejsza marka wśród produktów żywnościowych, od kilkudziesięciu lat kojarzą się Polakom z keczupami i przecierami

– Pudliszki są znane prawie każdej polskiej pani domu, ponieważ od 90 lat są synonimem najwyższej jakości produktów spożywczych – szczycą się w Heinz Polska. Od 12 lat amerykański gigant jest właścicielem tej marki. Szczycą się nie bez powodu, bo właśnie jakość Pudliszek zyskała najwięcej punktów w naszym rankingu.

Wraz z wysoką świadomością marki, jej prestiżem, siłą i postrzeganą wartością pozwoliło to Pudliszkom na awans z pozycji wicelidera na pierwsze miejsce w tegorocznym zestawieniu najmocniejszych marek spożywczych Mariusz Wójcicki, dyrektor marketingu Heinz Polska, wyjaśnia, że teraz kluczowymi dla Pudliszek są rynki sosów i dań gotowych. W segmencie sosów podawanych na gorąco zajmują pozycję wicelidera pod względem wartości...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament