Historia pisana keczupem
Pudliszki, najmocniejsza marka wśród produktów żywnościowych, od kilkudziesięciu lat kojarzą się Polakom z keczupami i przecierami
– Pudliszki są znane prawie każdej polskiej pani domu, ponieważ od 90 lat są synonimem najwyższej jakości produktów spożywczych – szczycą się w Heinz Polska. Od 12 lat amerykański gigant jest właścicielem tej marki. Szczycą się nie bez powodu, bo właśnie jakość Pudliszek zyskała najwięcej punktów w naszym rankingu.
Wraz z wysoką świadomością marki, jej prestiżem, siłą i postrzeganą wartością pozwoliło to Pudliszkom na awans z pozycji wicelidera na pierwsze miejsce w tegorocznym zestawieniu najmocniejszych marek spożywczych Mariusz Wójcicki, dyrektor marketingu Heinz Polska, wyjaśnia, że teraz kluczowymi dla Pudliszek są rynki sosów i dań gotowych. W segmencie sosów podawanych na gorąco zajmują pozycję wicelidera pod względem wartości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta