Ikona kosmetycznego biznesu
Dr Irena Eris to nie tylko najmocniejsza polska marka na rynku kosmetycznym, ale też symbol jednej z najbardziej podziwianych polskich firm
Prawie połowa Polaków rozpoznaje markę Dr Irena Eris, a co czwarty jej używa – wynika z badania opinii społecznej, które pomogło nam obliczyć moc polskich marek. W kategorii kosmetyków i produktów higienicznych w tym roku najmocniejsza okazała się właśnie Dr Irena Eris.
Flagowa marka rodzinnej spółki, założonej przed 26 laty i prowadzonej do dziś przez Irenę Eris i jej męża Henryka Orfingera, firmuje już nie tylko kosmetyki, ale także dwa inne przedsięwzięcia związane z rynkiem urody – 23 instytuty kosmetyczne i dwa luksusowe hotele spa. To jeden z najbardziej udanych w Polsce przypadków rozszerzenia marki. Tak dalece skuteczny, że w tym roku, gdy po raz pierwszy spółka przekazała nam całość przychodów uzyskanych pod swą główną marką, znalazła się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta