Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ikona kosmetycznego biznesu

10 grudnia 2009 | Marki polskie | Anita Błaszczak

Dr Irena Eris to nie tylko najmocniejsza polska marka na rynku kosmetycznym, ale też symbol jednej z najbardziej podziwianych polskich firm

Prawie połowa Polaków rozpoznaje markę Dr Irena Eris, a co czwarty jej używa – wynika z badania opinii społecznej, które pomogło nam obliczyć moc polskich marek. W kategorii kosmetyków i produktów higienicznych w tym roku najmocniejsza okazała się właśnie Dr Irena Eris.

Flagowa marka rodzinnej spółki, założonej przed 26 laty i prowadzonej do dziś przez Irenę Eris i jej męża Henryka Orfingera, firmuje już nie tylko kosmetyki, ale także dwa inne przedsięwzięcia związane z rynkiem urody – 23 instytuty kosmetyczne i dwa luksusowe hotele spa. To jeden z najbardziej udanych w Polsce przypadków rozszerzenia marki. Tak dalece skuteczny, że w tym roku, gdy po raz pierwszy spółka przekazała nam całość przychodów uzyskanych pod swą główną marką, znalazła się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8495

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament