Sprzedaż aut spada, rabaty rosną
Niewielki popyt i nadwyżki produkcji napędzają wyścig o klienta
Obniżki po kilkanaście tysięcy złotych, promocyjna sprzedaż bez VAT, nieoprocentowane kredyty – producenci samochodów za wszelką cenę chcą przyciągnąć klientów. Na wsparcie sprzedaży koncerny przeznaczają coraz większe kwoty. Rekordzistką jest Toyota, która chce wydać aż miliard dolarów.
Hojne są także inne firmy: Opel, Fiat, Peugeot, Citroen czy Ford proponują w europejskich salonach po kilka tysięcy euro rabatu, nawet jeśli klient nie odda wcześniej auta na złom i nie korzysta ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta