Samorządy: więcej na promocję
Wydatki na poprawę wizerunku przekroczą w tym roku 650 mln zł. To o 15 proc. więcej niż w 2009 r.
Wydatki na promocję w miastach, gminach, powiatach i województwach rosną już od kilku lat. Jak wynika z raportu resortu finansów, w latach 2005 – 2009 wzrosły ponad pięciokrotnie, ze 109 mln zł do 570 mln zł. W tym roku według prognoz przeznaczą na promocję 654 mln zł.
Będzie to oznaczało wzrost w porównaniu z 2009 r. o 15 proc. – nieco niższy niż w poprzednich latach. Ale trzeba mieć na uwadze, że od ubiegłego roku pogorszyła się sytuacja finansowa samorządów ze względu na spowolnienie gospodarcze. Zdaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta