Unijne pieniądze pomogą w reklamowaniu lokalnych specjalności
Przedsiębiorcy z województwa kujawsko-pomorskiego mogą starać się o dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych oraz prowadzenie akcji promocyjnych
W regionie kujawsko-pomorskim ruszył kolejny konkurs przeznaczony dla firm. Tym razem środki unijne mają wspierać akcje i działania promocyjne. Nabór jest bowiem prowadzony w ramach działania 5.5 „Promocja i rozwój markowych produktów”.
Jego celem jest wzmocnienie pozycji województwa kujawsko-pomorskiego jako obszaru atrakcyjnego gospodarczo, turystycznie i kulturowo za pomocą aktywnego wsparcia podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.
Ma to pomóc w utrwaleniu marki regionu na obszarze rynku europejskiego, intensyfikacji międzynarodowej współpracy gospodarczej przedsiębiorstw, a tym samym kreować korzystny wizerunek obszaru na gospodarczej mapie Europy.
Aby osiągnąć te cele, samorząd województwa postawił na wspieranie projektów polegających m.in. na:
- realizacji przedsięwzięć mających za zadanie promocję produktów regionalnych i lokalnych,
- przygotowaniu i prezentacji oferty handlowej i promocyjnej, w tym udział w targach zagranicznych i wystawach krajowych o charakterze międzynarodowym (wnioskodawca musi wystąpić w roli wystawcy),
- przygotowaniu oferty i realizacji działań promocyjnych w zakresie produktu markowego,
- udziale w zagranicznych lub krajowych imprezach targowo-wystawienniczych (o charakterze międzynarodowym),
- udziale w wyjazdowych misjach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta