Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Wprost” zarobi mniej

19 listopada 2010 | Ekonomia | Urszula Zielińska

Platforma Mediowa Point Group, wydająca m.in. „Wprost”, podała prognozy dla tygodnika

Przez kolejne dwa lata tygodnik ma być silnie promowany, co sprawi, że mimo planowanego wzrostu przychodów, zyski będą o połowę niższe niż w bieżącym roku. Zakładany w 2010 r. zysk ma wynieść 5,7 mln zł.

Przychody AWR Wprost w 2011 r. mają wynieść 41,18 mln zł, rok później 43,56 mln zł. EBITDA spółki (zysk operacyjny powiększony o amortyzację) będzie wynosić odpowiednio 2,85 mln zł i 3,92 mln zł .

Brak okładki

Wydanie: 8781

Spis treści
Zamów abonament