Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W Polsce sieci handlowe oraz eksport napędzają sprzedaż żywności

22 października 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska kmk

Większość polskich firm spożywczych radzi sobie ze skutkami spowolnienia. Pomaga ekspansja zagraniczna

– Na razie większość polskich producentów żywności odnotowuje wzrost sprzedaży liczony wartościowo i raczej ten trend będzie się utrzymywał w kolejnych latach – mówi Monika Kalwasińska, analityk Domu Maklerskiego PKO BP.

Prymusem branży są producenci słodyczy. W I półroczu Wawel osiągnął 34-proc. zwyżkę przychodów. W samym II kw. obroty urosły o 28 proc., wzrosły też zyski. Sprzedaż poprawił Mieszko, w I półroczu o ponad 21 proc.

Chcąc zwiększać sprzedaż,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9367

Wydanie: 9367

Spis treści
Zamów abonament