Królowa reklamowych trendów z Madison Avenue
S helly Lazarus wygląda na silną, władczą kobietę. Nic dziwnego, przecież od 10 lat kieruje Ogilvy & Mather Worldwide, jedną z największych w świecie agencji reklamowych z biurami w 125 krajach. Magazyn "Fortune" od lat umieszcza ją na liście 50 najbardziej wpływowych kobiet w amerykańskim biznesie, natomiast "Forbes" zalicza ją do 100 najbardziej wpływowych kobiet świata.
Tej "władczości" z oficjalnych fotografii nie widać w bezpośrednim kontakcie z Shelly Lazarus. Ta drobna kobieta ujmuje rozmówców uśmiechem i bezpośredniością. Szefowa Ogilvy & Mather, która z rynkiem reklamy jest związana od 35 lat, wciąż pasjonuje się tym, co robi. A jej deklaracja z firmowych materiałów agencji, że "pracuje w biznesie, który kocha", nie wygląda na marketingowy zabieg.
Branżowi analitycy podkreślają, że szefowa Ogilvy & Mather jak mało kto na reklamowym rynku potrafi wychwycić nowe trendy. Dowiodła tego po raz kolejny na początku tego roku, gdy jej agencja w nowej telewizyjnej kampanii kosmetyków Dove wykorzystała materiał zwycięzcy internetowego konkursu, w którym zaprosiła konsumentów do stworzenia własnej reklamy. - Ten spot oddaje ducha...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta