Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Królowa reklamowych trendów z Madison Avenue

11 maja 2007 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

ROZMOWA Królowa reklamowych trendów z Madison Avenue Shelly Lazarus, szefowa Ogilvy & Mather Worldwide, jednej z największych w świecie agencji reklamowych

S helly Lazarus wygląda na silną, władczą kobietę. Nic dziwnego, przecież od 10 lat kieruje Ogilvy & Mather Worldwide, jedną z największych w świecie agencji reklamowych z biurami w 125 krajach. Magazyn "Fortune" od lat umieszcza ją na liście 50 najbardziej wpływowych kobiet w amerykańskim biznesie, natomiast "Forbes" zalicza ją do 100 najbardziej wpływowych kobiet świata.

Tej "władczości" z oficjalnych fotografii nie widać w bezpośrednim kontakcie z Shelly Lazarus. Ta drobna kobieta ujmuje rozmówców uśmiechem i bezpośredniością. Szefowa Ogilvy & Mather, która z rynkiem reklamy jest związana od 35 lat, wciąż pasjonuje się tym, co robi. A jej deklaracja z firmowych materiałów agencji, że "pracuje w biznesie, który kocha", nie wygląda na marketingowy zabieg.

Branżowi analitycy podkreślają, że szefowa Ogilvy & Mather jak mało kto na reklamowym rynku potrafi wychwycić nowe trendy. Dowiodła tego po raz kolejny na początku tego roku, gdy jej agencja w nowej telewizyjnej kampanii kosmetyków Dove wykorzystała materiał zwycięzcy internetowego konkursu, w którym zaprosiła konsumentów do stworzenia własnej reklamy. - Ten spot oddaje ducha...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4152

Spis treści

Ekonomia

Akcje GPW trafią do polskich inwestorów
Banki o stopach
Baumit chce mieć w Polsce cztery fabryki
Bogdanka do konsolidacji
Bruksela nie chce płacić za tytoń
Ciech podniósł prognozę
Coraz większa chęć do sprzedaży papierów
Cyfra w Multimedia Polska
Cytat dnia
Czarne chmury nad ropociągiem
Cztery polskie firmy w brudnej trzydziestce
Dobre wyniki i prognozy spowodowały wzrost kursu akcji
Dobry kwartał Zelmera
Dolar w górę
Dywidenda od TP SA
Era traci klientów telefonów na kartę
Euro Bank na plusie
Giełdy
Groźne ubezpieczenia rolnicze
Hitachi w Polsce
Holding Farmaceutyczny ma prezesa
Integracja Pekao i BPH się opóźnia
Inwestorzy zyskali na akcjach Radpolu
Kilka ciemnych refleksji nad filiżanką
Komórki od Avonu
Królowa reklamowych trendów z Madison Avenue
Milion złotych na lokalizację
Miliony płyną na wschodnią granicę
Mistrzostwom 2012 pomoże partnerstwo
Mniej używanych aut
Mostostal kontra Mostostal
Nie będzie fuzji Pagedu i Swarzędza
Nowy chętny na Ruch
Nowy lider polskiego przemysłu
Nowy przetarg reklamowy PZU
Oferta dewelopera o wartości 600 mln złotych
Polacy zatankują u emira Kuwejtu
Polska mniej konkurencyjna
Posłowie nie chcą zmian
Przyszły rok ze wzrostem 5,5 proc.
Realizacji zysków ciąg dalszy
Rekordowy kwartał jubilera
Rosną zyski Cefarmu z Warszawy
Skok Acciony
Sprostowanie
Strajk w Deutsche Telekom
TV Biznes zmienia skórę
Transakcja z Polnordem nie spodobała się inwestorom
Tylko na ryby nie biorą
Unijni korespondenci energetyczni
Ustawa do Trybunału
W eurolandzie stopy procentowe bez zmian
Warzywko Kamisa dołączyło do Vegety
Wielki konstruktor małych maszyn
Więcej lotów Norwegianu
Większość Jukosu dla Rosnieftu
Wojna cenowa
Wyższe zyski Raiffeisena
Zamieszki w Nigerii podbijają cenę ropy
Ziemia od NFI za akcje
Zyskowny Dezamet
Zamów abonament