Nowy przetarg reklamowy PZU
Nowy przetarg reklamowy zapowiada prezes PZU Jaromir Netzel . Roczne wydatki grupy PZU na reklamę i prewencję sięgają około 200 mln zł. Prezes powiedział "Rz", że przetarg zostanie ogłoszony w najbliższych dniach. Wyjaśnił też, że Witold Pasek nie jest już szefem strategii marketingowej PZU, chociaż pozostaje jeszcze pracownikiem grupy. Jego obowiązki pełni teraz Emilia Przelaskowska-Piasecka. W marcu największa polska grupa ubezpieczeniowa wybrała trzy agencje reklamowe: Leo Burnett Warszawa, McCann Ericsson Polska i V&P, do obsługi firmy życiowej i majątkowej w zakresie tradycyjnej reklamy. Półtoraroczne kontrakty z agencjami miały być podpisane w ciągu miesiąca. Prezes PZU podjął jednak decyzję o unieważnieniu przetargu reklamowego.
a.h.b.