Reklamy leków sprawiają kłopoty aptekom
Przepisy o reklamie leków są skomplikowane. Dlatego apteki mają z nimi problemy lub je ignorują
Problem ten był dyskutowany na debacie podczas warszawskich targów Forum Medicamentum. Patronem prasowym debaty była “Rz”.
Co istotne, nie ma generalnego zakazu reklamy aptek czy punktów aptecznych, obowiązuje natomiast wiele ograniczeń. Zabroniona jest jedynie skierowana do pacjentów reklama lekarstw wydawanych tylko na receptę. Nie wolno więc zachęcać do ich nabycia na plakatach, ulotkach i w mediach.
Obowiązujący od prawie roku art. 94a prawa farmaceutycznego (DzU z 2004 r. nr 53, poz. 533 ze zm.) zakazuje również bezpośredniego odwoływania się do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta