Milionowe wydatki firm na walkę z nałogiem
Społeczna kampania browarów. Od 1 kwietnia na etykietach piwa pojawi się ostrzeżenie dla kierowców. Branża spirytusowa nie chce zostać w tyle. Planuje własne akcje
Od początku przyszłego miesiąca na etykietkach piwa produkowanego przez największe polskie browary pojawi się logo „Nie jeżdżę po alkoholu”.Do akcji przystąpiły Kompania Piwowarska, giełdowa grupa Żywiec, Carlsberg Polska i Royal Unibrew Polska. Należy do nich w sumie ponad 90 proc. rynku piwnego wartego, według firmy badawczej Euromonitor International, ok. 17 mld zł.
– Udostępnienie przez producentów części etykiet, aby wprowadzić na nie logo, nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta