Kto odpowiada za kradzież walizki w hotelu
Marek Radwański, rzecznik konsumentów w powiecie poznańskim
Podczas pobytu w hotelu zostałem okradziony. Przepadła mi walizka z całą zawartością. Właściciel odmówił jednak wypłaty odszkodowania, powołując się na wywieszkę umieszczoną w recepcji informującą, że hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez gości. Czy postępowanie właściciela hotelu jest zgodne z prawem? – pyta nasz czytelnik.
Właściciel hotelu źle zrobił. Hotelem jest każdy zakład prowadzony w celach zarobkowych, który stale, odpłatnie i w sposób profesjonalny zajmuje się udostępnianiem pomieszczeń przeznaczonych do czasowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta