Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa firma – nowe logo

03 kwietnia 2009 | Po godzinach | Sandra Wilk

Mówi się, że dobre logo powinno być tak zaprojektowane, by potrafiło je narysować dziecko. Wiele w tym prawdy, choć w historii grafiki użytkowej sukces osiągnęły też projekty zaprzeczające tej teorii, jak choćby ozdobne logo Coca-Coli. Zagadnieniu logotypów i identyfikacji wizualnych poświęcona jest czwarta edycja dorocznej wystawy Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Efekty prac projektantów będziemy oglądać w CSW (ul. Jazdów 2) od 3 kwietnia (wernisaż o godz. 20) do 17 kwietnia. Skoro firmę można już rejestrować w jednym urzędzie – czas się podszkolić w tym, jak ją promować...

Brak okładki

Wydanie: 8284

Spis treści
Zamów abonament