Problemy z odzyskaniem gotówki
W sierpniu żona naszego czytelnika wypłacała w bankomacie Euronetu 100 zł z ich wspólnego konta w Polbanku. Urządzenie nie wydało pieniędzy, ale rachunek został obciążony
Euronet, do którego najpierw zwrócił się czytelnik, potwierdził, że bankomat zachował się nieprawidłowo, i odesłał klienta do banku, by tam złożył reklamację. Pan Marek zawiadomił więc o zdarzeniu Polbank: telefonicznie i dodatkowo przez system bankowości internetowej. Zgodnie z regulaminem Polbanku reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 30 dni. Jednak w tym czasie pieniądze nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta