Polowanie na konkurencję
Segment B jest zdominowany przez Peugeota i Renault. Volkswagen, który ma ambicję zostać największym producentem aut na świecie, chce to zmienić przy pomocy nowego polo
Strategia koncernu z Wolfsburga jest prosta – solidny produkt za rozsądną cenę. Polo otrzymał podwozie nowej generacji. Zostało ono przetestowane w nowym seacie ibiza. Od dobrych kilku lat Volkswagen nie testuje nowych rozwiązań w modelach swojej marki, po wpadce z golfem czwartej generacji, gdy kilka miesięcy po premierze tego modelu okazało się, że jego karoseria jest zbyt wiotka i pęka.
W przypadku polo podstawowe elementy nie dość, że zostały przetestowane w innych samochodach, to jeszcze konstruktorzy narzucili wysokie wymagania co do bezpieczeństwa biernego – w przypadku zderzenia czołowego wnęki na nogi ulegają o połowę mniejszej deformacji, a podczas zderzenia bocznego karoseria odkształca się o 20 procent mniej. Założenia zostały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta