Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczba dnia

01 października 2009 | Ekonomia | Dział ekonomiczy

2,5 pkt mniejszy optymizm konsumentów

We wrześniu wskaźnik optymizmu konsumentów obniżył się w stosunku do sierpnia o 2,5 pkt i wyniósł 85 pkt. Oznacza to utrzymującą się na rynku przewagę pesymistów nad optymistami. Gorsze niż przed miesiącem były oceny sytuacji gospodarczej. Co drugi ankietowany oczekuje wzrostu bezrobocia. Oceny sytuacji rodzin są mniej pesymistyczne. Skłonność do zakupów spadła tylko o 1 pkt – podał Ipsos.

Brak okładki

Wydanie: 8436

Spis treści
Zamów abonament