Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tradycja, egzotyka i wielcy artyści

01 października 2009 | Życie Warszawy | Przemek Dziubłowski

Dobra, zgrabnie i dynamicznie zmontowana, pokazująca miasto z nieoczywistej perspektywy – taka powinna być i taka jest nowa reklamówka Warszawy.

Agnieszka Holland z dużym wyczuciem połączyła obraz z dźwiękiem. Chopin wygrywany przez Stanisława Drzewieckiego świetnie wkomponował się w wycieczkę po Warszawie. Kuszącej wysokimi, szklanymi budynkami i sztuką na takim poziomie. Pamiętającej o tradycji, przyciągającej egzotyką barów mlecznych, ale też erupcją młodej energii: tańczących pod kolumną Zygmunta b-boyów, malujących grafficiarzy, offowymi spektaklami na dworcu. Stolicy z ogromnym potencjałem twórczym; miasta Warlikowskiego, Trelińskiego, Kozyry, Wajdy. Szkoda tylko, że zapomniano o młodej scenie muzycznej, która jest dużo bardziej kulturotwórcza niż celebryta Zbigniew Hołdys. Ale cóż – to przecież reklamówka.

Brak okładki

Wydanie: 8436

Spis treści
Zamów abonament