Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dość tych trendów

01 października 2009 | Styl życia | Joanna Bojańczyk
Estetyka i elegancja zamożnych abnegatek. Edith Bouvier z córką w filmie dokumentalnym Davida Mayslesa „Grey gardens” z 1976 roku
źródło: Fotorzepa
Estetyka i elegancja zamożnych abnegatek. Edith Bouvier z córką w filmie dokumentalnym Davida Mayslesa „Grey gardens” z 1976 roku
Stephen Blomme z paryskiego biura stylu Promostyl
źródło: Fotorzepa
Stephen Blomme z paryskiego biura stylu Promostyl

Odchodzimy od nowości. To wielka zmiana w sposobie konsumpcji, przepowiada Stephen Blomme, analityk trendów

RZ: Ciągle słyszymy o trendach. Jest ich za dużo, ludzie na nie obojętnieją.

Stephen Blomme: Trend to modne słowo i my, profesjonaliści w biurach stylu, sami uważamy, że jest nadużywane. Każdą rzecz, by ją sprzedać, trzeba nazwać trendową. Do niedawna sądziliśmy, że trend jest długotrwałym rzeczywistym zjawiskiem, wypadkową tego, co dzieje się w polityce, społeczeństwie i kulturze. Od niedawna przemysł wymusza częstsze zmiany w tekstyliach, kosmetykach, designie. Świat zmienia się szybciej, informacje błyskawicznie się globalizują. Dochodzi do tego, że co miesiąc donosimy o czymś nowym.

Wasze biuro Promostyl w latach 70. nazwało zjawisko trendów. I rozciągnęło je na zegarki, design, modę dziecięcą.

Pomagaliśmy firmom wykorzystywać nowe tendencje, doradzaliśmy marketingowo. Promostyl stał się znany. Mamy filie w Japonii, USA, Anglii. Przewidzieliśmy modę na styl uliczny, modę dżinsową, urbanizację mody wiejskiej i folkowej, minimalizm, styl „bobo” (bohemian bougouise). Pierwsi zauważyliśmy, że ludzie po 50. będą stanowili nowy, istotny segment rynku....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8436

Spis treści
Zamów abonament