Opłata pobrana, usługa niedostępna
Klient VIP w Pekao SA przez kilka tygodni nie mógł korzystać z rachunku przez Internet, choć płacił za taką opcję. Sprawa została załatwiona dopiero po naszej interwencji. Bankowcy przyznają się do winy
Nasz czytelnik klient Pekao SA w połowie maja postanowił zmienić Eurokonto na Eurokonto Aktywne Plus z dostępem przez Internet. – Dopiero przy zawieraniu umowy poinformowano mnie, że przez kilka dni nie będę mógł korzystać z rachunku za pośrednictwem Internetu. Ale od razu musiałem zapłacić za usługę – opowiada czytelnik.
Pracownicy banku tłumaczyli, że powodem opóźnienia jest konieczność uporządkowania numerów rachunków klienta. – Obiecano mi, że za cztery dni o konkretnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta