Promocja programu unijnego w serialu TVP na granicy prawa
Telewizja publiczna negocjuje promocję Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w serialu „Ranczo”. Za reklamę miałaby zapłacić Bruksela
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wykupiła w TVP reklamy dla PROW 2007–2013. Występują w nich aktorzy z serialu „Ranczo”. Teraz strony negocjują kontrakt na promocję w tym serialu programu na zasadach tzw. idea placement. Bohaterowie filmu mieliby zachwalać korzystanie z funduszy unijnych. – Sprawa idea placement PROW 2007 – 2013 w „Ranczo” jest dopiero na etapie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta