Bruce Willis dba o sławę Sobieskiego
Gwiazdor Hollywood ma zapewnić globalny sukces polskiej wódce. Zaczął od wizyty na Pomorzu
W Czarnymlesie liczącym niespełna 500 mieszkańców dawno nie było takiego poruszenia. Emeryci, matki pchające wózki z niemowlakami, dzieci – kto mógł przyszedł przed Rolniczą Spółdzielnię Produkcyjną ”Zwycięstwo”, aby choć z daleka zobaczyć Bruce’a Willisa. Do tej pomorskiej wsi, gdzie powstaje spirytus wykorzystywany do produkcji Sobieskiego, w ostatni wtorek aktora przywieźli pracownicy francusko-polskiej firmy Belvedere, gracza numer trzy na polskim rynku wódki wartym ok. 13 mld zł. Od kwietnia 2009 r. gwiazdor jest twarzą należącej do niej marki Sobieski, którą chce podbić globalny rynek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta