Biznes chce złagodzenia zakazu reklamy aptek
Farmaceuci nie mogą promować swojej działalności. I tak zostanie, gdyż Ministerstwo Zdrowia wycofało się z zapowiedzi zmiany tego ograniczenia.
Były promocje i napychanie szuflad masą medykamentów. Dlatego prawo dopuszcza teraz jedynie informowanie o lokalizacji i godzinach pracy apteki. A to nie podoba się przedsiębiorcom. Wskazują, że zakaz reklamowania aptek jest niewłaściwie interpretowany przez inspekcję farmaceutyczną i domagają się zmiany prawa. Ministerstwo Zdrowia wycofało się jednak z deklaracji nowelizacji prawa w tym zakresie.
Krzysztof Bąk, rzecznik prasowy MZ, wyjaśnia, że odstąpiono od koncepcji doprecyzowania obecnego zakazu, po przeprowadzonych uzgodnieniach z innymi resortami w toku prac nad założeniami do nowelizacji ustawy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta