Kablówki i płatna TV naziemna w defensywie
Klientów płatnej telewizji przybyło na świecie w I półroczu głównie dzięki ofertom satelitarnym i pakietom programów operatorów telekomunikacyjnych.
Według szacunków firmy ABI Research płatnym telewizjom na całym świecie udało się przyłączyć w I półroczu 23 miliony nowych abonentów. Wzrost był niewielki, bo to tylko o 3 proc. więcej niż przed rokiem.
– Znaczący wzrost liczby klientów odnotowały usługi telewizyjne oferowane przez operatorów telekomunikacyjnych oraz platformy satelitarne, podczas gdy sieci kablowe i płatna telewizja naziemna odnotowały zaledwie śladowe wzrosty – podaje ABI Research.
Prawie 900 mln klientów płatnej TV
Najszybciej rynek będzie rósł w rozwijającym się rejonie Azji i Pacyfiku, najwolniej – w najbardziej już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta