Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kablówki i płatna TV naziemna w defensywie

09 września 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Polski rynek płatnej telewizji według prognoz
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek płatnej telewizji według prognoz

Klientów płatnej telewizji przybyło na świecie w I półroczu głównie dzięki ofertom satelitarnym i pakietom programów operatorów telekomunikacyjnych.

Według szacunków firmy ABI Research płatnym telewizjom na całym świecie udało się przyłączyć w I półroczu 23 miliony nowych abonentów. Wzrost był niewielki, bo to tylko o 3 proc. więcej niż przed rokiem.

– Znaczący wzrost liczby klientów odnotowały usługi telewizyjne oferowane przez operatorów telekomunikacyjnych oraz platformy satelitarne, podczas gdy sieci kablowe i płatna telewizja naziemna odnotowały zaledwie śladowe wzrosty – podaje ABI Research.

Prawie 900 mln klientów płatnej TV

Najszybciej rynek będzie rósł w rozwijającym się rejonie Azji i Pacyfiku, najwolniej – w najbardziej już...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9634

Wydanie: 9634

Spis treści

Media planet

Zamów abonament