Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o wizerunek firmy dobrze opłacana

25 września 2014 | Menedżer
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Mediana wynagrodzeń 
w działach PR i marketingu wyniosła w 2013 r. 5000 zł brutto miesięcznie. Najwięcej zarabiały osoby zatrudnione 
w województwie mazowieckim. Miesięczna pensja co czwartej z nich przekroczyła 11 000 zł.

To wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW) przeprowadzonego przez firmę Sedlak&Sedlak w 2013 r., dotyczącego całkowitych wynagrodzeń brutto na wybranych stanowiskach w działach PR i marketingu.

Wskazuje ono, że specjaliści ds. PR zarabiali przeciętnie 4639 zł miesięcznie brutto. 25 proc. osób z tej grupy zarabiała poniżej 3375 zł, a kolejne 25 proc. powyżej 6125 zł.  Ta mediana jest prawie o 600 zł wyższa niż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9950

Wydanie: 9950

Spis treści

Media planet

Zamów abonament