Polisa w sieci na wagę złota
Ubezpieczenia | Polskie zakłady dopiero zaczynają oferować klientom aplikacje sprzedażowe.
Elżbieta Glapiak
Już 70 proc. klientów firm ubezpieczeniowych funkcjonuje w świecie online – wynika z raportu Morgan Stanley i BCG poświęconego ubezpieczeniom i czekającej je rewolucji technologicznej. Połowa z nich kontaktuje się z towarzystwami raz w roku lub rzadziej. Ich zadowolenie z doświadczeń w sieci z zakładami jest czterokrotnie niższe niż w przypadku klientów banków. Eksperci kładą to na karb mniejszego doświadczenia towarzystw, jeśli chodzi o poruszanie się w świecie online.
Ubezpieczyciele długo nie widzieli potrzeby rozwijania biznesu w sieci, przyznaje Robert Stanikowski, ekspert Boston Consulting Group. – Teraz muszą nadrabiać zaległości, bo klienci oczekują od firm przyspieszenia procesów i spersonalizowania oferty. Ponad 80 proc. z nich jest nawet w stanie udostępnić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta