Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej pustych kalorii w napojach

25 września 2014 | Ciekawa ekonomia

Najwięksi amerykańscy producenci walczą o poprawę wizerunku. Coca-Cola, PepsiCo i Dr Pepper Snapple Group zadeklarowały, że do 2025 r. chcą ograniczyć ilość kalorii w napojach o 20 proc.

– To naj­więk­sza do­bro­wol­na de­kla­ra­cja w ca­łym sek­to­rze na rzecz wal­ki z oty­ło­ścią. Ta ini­cja­ty­wa zmie­ni sy­tu­ację na ryn­ku na­po­jów – za­de­kla­ro­wa­ła Su­san Ne­ely, sze­fo­wa Ame­ri­can Be­ve­ra­ge As­so­cia­tion, or­ga­ni­za­cji zrze­sza­ją­cej pro­du­cen­tów na­po­jów, pod­czas spo­tka­nia Clin­ton Glo­bal In­i­tia­ti­ve.

Dzia­ła­nia pro­du­cen­tów są rów­nież bez­po­śred­nio zwią­za­ne ze spa­da­ją­cy­mi słup­ka­mi sprze­da­ży nie­die­te­tycz­nych na­po­jów ga­zo­wa­nych i co­raz gło­śniej­szy­mi za­rzu­ta­mi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9950

Wydanie: 9950

Spis treści

Media planet

Zamów abonament