Mniej pustych kalorii w napojach
Najwięksi amerykańscy producenci walczą o poprawę wizerunku. Coca-Cola, PepsiCo i Dr Pepper Snapple Group zadeklarowały, że do 2025 r. chcą ograniczyć ilość kalorii w napojach o 20 proc.
– To największa dobrowolna deklaracja w całym sektorze na rzecz walki z otyłością. Ta inicjatywa zmieni sytuację na rynku napojów – zadeklarowała Susan Neely, szefowa American Beverage Association, organizacji zrzeszającej producentów napojów, podczas spotkania Clinton Global Initiative.
Działania producentów są również bezpośrednio związane ze spadającymi słupkami sprzedaży niedietetycznych napojów gazowanych i coraz głośniejszymi zarzutami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta