Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci żywności stawiają na nowoczesną sprzedaż

03 października 2014 | Ciekawa ekonomia
Na zdjęciu (od prawej): Monika Nachyła, wiceprezes Banku BGŻ, Tomasz Modzelewski, prezes Zelmera, Jofa Kazadi  z firmy LR Group i Michał Paradowski z firmy 4 Results
źródło: materiały prasowe
Na zdjęciu (od prawej): Monika Nachyła, wiceprezes Banku BGŻ, Tomasz Modzelewski, prezes Zelmera, Jofa Kazadi z firmy LR Group i Michał Paradowski z firmy 4 Results
źródło: Rzeczpospolita

Firmy mogą wyjść obronną ręką z rosyjskiego embarga. Muszą jednak sprostać nowym wymogom rynku.

Beata Drewnowska

– Żaden z dotychczasowych kryzysów nie zostawił trwałych śladów w branży rolno-spożywczej. Najprawdopodobniej także 2014 będzie rokiem rekordowym, jeżeli chodzi o jej sprzedaż – powiedział Bartosz Urbaniak, dyrektor zarządzający ds. agrobiznesu Banku BGŻ, podczas 9. Agrokonferencji Banku BGŻ.

Jest to możliwe, mimo że od sierpnia 2014 r. obowiązuje rosyjskie embargo na mięso, produkty z mleka, warzywa, owoce i ryby z UE, USA, Kanady, Norwegii i Australii. Od ponad pół roku polskiej wieprzowiny z powodu wykrycia afrykańskiego pomoru świń nie kupuje także większość krajów Dalekiego Wschodu.

Dotrzeć do klientów

– Produkcja żywności wciąż nie nadąża za popytem na świecie. Trzeba tylko znaleźć odpowiedź na pytanie, jak producenci mogą skutecznie dotrzeć do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9957

Wydanie: 9957

Spis treści
Zamów abonament