Briju w walce o jubilerskie podium
Mój Biznes | Gnieźnieńska firma rzuca rękawicę Apartowi, W.Krukowi i Yesowi. Czy uda się jej dogonić największe sieci jubilerskie w Polsce?
maciej rudke
Początki firmy Briju sięgają 1920 r. Początkowo jej działalność polegała na sprzedaży, a później na produkcji wyrobów jubilerskich oraz handlu kruszcem. Od niedawna jednak gnieźnieńska spółka ma nowy cel – chce stać się jedną z najważniejszych sieci sklepów jubilerskich w Polsce.
Sieć się powiększy
– Decyzja o bezpośrednim wejściu w segment detaliczny zapadła w 2010 r. Od tamtego czasu trwały prace nad przygotowaniem nowej strategii. W 2011 r., jeszcze przed debiutem na rynku NewConnect, zmieniliśmy nazwę na Briju. Od tego momentu produkowaliśmy biżuterię również pod własną marką, a w 2012 r. rozpoczęliśmy rozwój sieci sklepów partnerskich. Prawdziwe wejście w segment sprzedaży detalicznej nastąpiło w 2013 r. wraz z otwarciem pierwszych własnych sklepów pod marką Briju – wspomina Przemysław Piotrowski, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy firmy, którą zarządza razem z braćmi – wiceprezesami – Tomaszem i Jarosławem.
Obecnie spółka ma 14 sklepów pod marką Briju. – Segment...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta