Volkswagen zawalczy o klientów
Nie ma już wielkich przyjęć i prezesa opowiadającego, jak fantastyczną firmą jest Volkswagen. Największy niemiecki producent samochodów wybrał inną strategię, by zaistnieć podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie.
Kameralne przyjęcie, nie na półtora tysiąca, ale dla kilkuset osób, czy rezygnacja z rautów z pokazami światło i dźwięk były pierwszymi oszczędnościami wprowadzonymi przez nowego szefa VW Matthiasa Muellera. On sam nie lansuje się tak jak jego poprzednik Martin Winterkorn.
Nikt też nie mówi o najnowszych rozwiązaniach inżynieryjnych, nowych oszczędnych silnikach Diesla, co dotychczas było stałym elementem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta