Chcę rozmawiać z moim adwokatem
Trzeba wytworzyć przekonanie, że korzystanie z pomocy adwokata jest trendy. I pomyśleć o niedrogim abonamencie. To da komfort przebywania pod stałą opieką prawną – proponuje Łukasz Wydra.
Adwokatura jako wolny zawód ma bezsprzecznie swoje miejsce w systemie organów ochrony prawa. Znakiem czasu jest to, iż wszelka aktywność adwokatury, jak również jej krytykowanie trafiają do opinii publicznej i są przedmiotem gorącej dyskusji. Debata toczy się także na forum wewnętrznym, ponieważ permanentnie stawiane są diagnozy sposobu postrzegania adwokatury. Dyskusja o tym, jak widzą adwokaturę osoby trzecie i jak widzą swój samorząd sami adwokaci, skłania do pogłębionej refleksji. Nie tylko o przyczynach takiego stanu rzeczy, ale przede wszystkim o zasadniczych rozwiązaniach. Dobrą ku temu okazją są adwokackie wydarzenia w założeniu poświęcone wizerunkowi adwokatury – zarówno te we Wrocławiu, jak i w Łodzi.
Trzeba zmienić stratega
Jest rzeczą znamienną, iż adwokatura potrzebuje przemyślanej strategii marketingowo-promocyjnej. Pojawiają się dokumenty określane jako strategie. Prowadzone są także kampanie. Szanując stanowisko i poglądy innych Autorów, pozwoliłem sobie zatem również przedstawić pewne propozycje. W zamierzeniu mają wpłynąć korzystnie na wizerunek polskiej adwokatury. Myślę o strategii obliczonej – co do zasady – na maksymalnie dwa-trzy lata. Rzeczywistość społeczno-gospodarcza zmienia się bowiem tak dynamicznie, iż planowanie przedsięwzięć na dłuższy okres będzie tylko abstrakcją.
Taka aranżacja powinna odbyć się z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta