Unijne euro na rozwój eksportu
Część pieniędzy z programu „Inteligentny rozwój" posłuży do promocji rodzimych marek i całej gospodarki.
Artur osiecki
Jedną z części „Inteligentnego rozwoju" (poddziałanie 3.3.2) poświęcono promocji polskiej gospodarki. W tym celu przygotowano projekt „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand". Jego celem jest upowszechnianie przekazu o innowacyjności i wysokiej jakości polskich marek z obszarów wpisujących się w tzw. krajowe inteligentne specjalizacje. W projekcie realizowane będą:
1. branżowe programy promocji – dla każdej z 12 wybranych branż opracowano trzyletni program promocji obejmujący katalog różnorodnych działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców oraz działań promujących istotę branży, dla której został stworzony;
2. programy promocji na rynkach perspektywicznych – celem realizacji tych programów jest stworzenie przedsiębiorcom narzędzi do ekspansji na rynki pozaunijne, często odległe, ale o dużym potencjale importowym;
3....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta