Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Unijne euro na rozwój eksportu

05 października 2016 | Ekonomia
Eksport jest za mało zróżnicowany geograficznie
źródło: Rzeczpospolita
Eksport jest za mało zróżnicowany geograficznie

Część pieniędzy z programu „Inteligentny rozwój" posłuży do promocji rodzimych marek i całej gospodarki.

Artur osiecki

Jedną z części „Inteligentnego rozwoju" (poddziałanie 3.3.2) poświęcono promocji polskiej gospodarki. W tym celu przygotowano projekt „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand". Jego celem jest upowszechnianie przekazu o innowacyjności i wysokiej jakości polskich marek z obszarów wpisujących się w tzw. krajowe inteligentne specjalizacje. W projekcie realizowane będą:

1. branżowe programy promocji – dla każdej z 12 wybranych branż opracowano trzyletni program promocji obejmujący katalog różnorodnych działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców oraz działań promujących istotę branży, dla której został stworzony;

2. programy promocji na rynkach perspektywicznych – celem realizacji tych programów jest stworzenie przedsiębiorcom narzędzi do ekspansji na rynki pozaunijne, często odległe, ale o dużym potencjale importowym;

3....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10566

Wydanie: 10566

Spis treści
Zamów abonament