Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po co Trump ma płacić za reklamy telewizyjne

24 października 2016 | Świat | Aleksandra Słabisz


Od czerwca w amerykańskich stacjach pojawiło się 300 tysięcy reklam wyborczych. Cztery piąte z nich promowało Hillary Clinton.

Tylko 18 procent zachęcało zaś do głosowania na Donalda Trumpa. Rezultaty na razie widać w sondażach, w których kandydatka demokratów prowadzi.

Najwięcej reklam promujących Hillary Clinton puszczają lokalne stacje na Florydzie, w Ohio i Karolinie Północnej – wynika z danych firmy Kantar Media/CMAG. W dwóch pierwszych stanach, w okresie od czerwca do października, kampania Clinton opłaciła ponad 120 tys. reklam telewizyjnych.

Prawie wszędzie tam, gdzie jej wygrana nie jest pewna, kandydatka demokratów zalewa rynek mediów swoimi spotami wyborczymi. W sumie w batalii reklamowej prowadzi w 18 stanach. Jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10582

Wydanie: 10582

Spis treści
Zamów abonament