Po co Trump ma płacić za reklamy telewizyjne
Od czerwca w amerykańskich stacjach pojawiło się 300 tysięcy reklam wyborczych. Cztery piąte z nich promowało Hillary Clinton.
Tylko 18 procent zachęcało zaś do głosowania na Donalda Trumpa. Rezultaty na razie widać w sondażach, w których kandydatka demokratów prowadzi.
Najwięcej reklam promujących Hillary Clinton puszczają lokalne stacje na Florydzie, w Ohio i Karolinie Północnej – wynika z danych firmy Kantar Media/CMAG. W dwóch pierwszych stanach, w okresie od czerwca do października, kampania Clinton opłaciła ponad 120 tys. reklam telewizyjnych.
Prawie wszędzie tam, gdzie jej wygrana nie jest pewna, kandydatka demokratów zalewa rynek mediów swoimi spotami wyborczymi. W sumie w batalii reklamowej prowadzi w 18 stanach. Jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta