Konkurowanie niską ceną już nie wystarcza
Polskie marki mają duże szanse na globalną ekspansję, ale wymaga ona czasu – wynika z debaty podczas zjazdu absolwentów Szkoły Głównej Handlowej.
Liczne grono przybyło na sobotni zjazd z okazji 25-lecia Korporacji Handlu Zagranicznego. Znani menedżerowie wspólnie z przedstawicielem resortu rozwoju dyskutowali o handlu zagranicznym.
– Świat się skurczył, jesteśmy globalną wioską. Nasza firma ze sprzedaży zagranicznej pozyskuje już 50 proc. przychodów – podkreślał Andrzej Szostak, prezes Apatora. Gros polskich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta