Technologie wesprą rozrywkę
Polska znajdzie siĘ w gronie liderów rozwoju rynku medialnego. Wartość rodzimej branży rozrywkowej przekroczy za cztery lata 14 miliardów dolarów
Polski rynek medialno-rozrywkowy rozwija się szybciej niż cała branża w skali globalnej. Nie zmieni tego nawet wieszczone przez ekonomistów spowolnienie gospodarcze, które przełoży się na przychody branży na świecie – wynika z najnowszego raportu Global Entertainment and Media Outlook: 2008 – 2012 firmy doradczej PricewaterhouseCoopers.
Zdaniem analityków PwC w Polsce wpływy mediów przemysłu rozrywkowego w 2012 roku będą warte już 14,2 mln dol. A to oznacza, że będą rosły o ponad 9 proc. rocznie.
– W ubiegłym roku szacunkowa wartość tego rynku wynosiła 9,1 mld...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta