Irena Eris chce powalczyć z Diorem
Polska firma zacznie sprzedawaĆ perfumy. Kolejna rodzima marka wchodzi na teren dotąd zdominowany przez luksusowe marki zachodnie. Jest szansa, że rosnąca konkurencja zmusi zagranicznych producentów do obniżania bardzo wysokich cen
Perfumy Sin Skin wyprodukowane na zlecenie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris we Francji niedługo trafią do sprzedaży. Będą kosztowały 180 zł za 50-ml buteleczkę – taka jest sugerowana cena detaliczna. Firma przygotowała kilka tysięcy opakowań, które na początek trafią do 26 instytutów kosmetycznych w Polsce i trzech za granicą.
– Nie wykluczamy także sprzedaży w perfumeriach. Wszystko zależy od tego, czy zapach spotka się z uznaniem klientów – mówi Anna Szymańska, senior brand manager marki Dr Irena Eris. Zapach stworzyła Claire Chambert, która pracuje w firmie Expressions Parfumees.
Branża na razie pomysł ocenia bardzo pozytywnie. – Patrząc na konsekwentny rozwój tej firmy, to krok w bardzo dobrym kierunku, także pod względem wizerunkowym. Rynek kosmetyczny w Polsce szybko się rozwija i jest na nim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta