Klient musi od razu znać cenę
Nie wystarczy, że sklep naklei ceny na towary. Muszą być one także umieszczane na półkach
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 20 sierpnia 2008 r. Sprawa była wynikiem kontroli przeprowadzonej przez Inspekcję Handlową w jednym ze sklepów z butami. Stwierdzono wówczas, że firma umieszcza ceny jedynie na towarach. W sklepie nie ma wywieszek informujących o ich wysokości. Kontrolujący uznali takie postępowanie za nieprawidłowe.
Firma odwołała się od tej decyzji. Jej zdaniem, skoro umieszcza cenę na każdym towarze, to nie musi już informować o niej w inny sposób. Według przedsiębiorcy wynika to z § 9 ust. 2 rozporządzenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta