Kurczy się sprzedaż tygodników opinii
Sytuacja Tygodników Opinii jest coraz gorsza. Ich wyniki po pierwszym półroczu nie są najlepsze. Coraz większym problemem staje się dla nich konkurencja z zupełnie innej półki
Największym fenomenem na polskim rynku tygodników jest „Tygodnik Angora” wydawany przez łódzkie Wydawnictwo Westa Druk Mirosław Kuliś. Jego sprzedaż, zamiast spadać, jak to ma miejsce w przypadku konkurencji, rośnie.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszej połowie roku sprzedaż „Angory” wynosiła 293,3 tys. egz. i znowu była wyższa niż rok wcześniej. W styczniu pismo przekroczyło niedostępną od dawna dla innych magazynów z tej grupy barierę 300 tys. sprzedanych egzemplarzy.
Dla porównania: w ciągu pół roku sprzedaż trzech największych tygodników opinii – „Polityki”, „Newsweeka” i „Wprost” – wyniosła 387,6...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta