Legalna ukryta reklama
Product placement powinien być w Polsce legalny – uznały firmy, które wzięły udział w konsultacjach nt. planowanych zmian w prawie o mediach. Takie zdanie mają m.in. Agora i TVN
Za legalizacją product placementu w Polsce są też m.in. organizacje reprezentujące branżę filmową, jak Polski Instytut Sztuki Filmowej. Wczoraj Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podsumowała wyniki konsultacji na temat implementacji europejskiej dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych do polskiego prawa. Wzięło w nich udział 15 firm i organizacji, m.in. TVN, Izba Wydawców Prasy, Agora, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Telekomunikacja Polska, PTK Centertel oraz TVP.
Znowelizowana dyrektywa ma być naniesiona do polskiego prawa do końca przyszłego roku. Jednak to państwa członkowskie UE same...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta