Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W poszukiwaniu utraconego wdzięku

24 kwietnia 2009 | Po godzinach | Marcin Flint
autor zdjęcia: Marek Dusza
źródło: Fotorzepa
źródło: PAP/EPA

Angie Stone, Sala Kongresowa, pl. Defilad 1, bilety: 90 – 200 zł, rezerwacje: tel. 022 656 72 99, piątek (24.04), godz. 20; Patricia Kaas, Sala Kongresowa, pl. Defilad 1, bilety: 120 – 190 zł, rezerwacje: tel. 022 656 72 99, niedziela (26.04), godz. 18

Angie Stone

W tym tygodniu wspaniałe, silne kobiety za sprawą swych występów w Sali Kongresowej pozwolą nam uciec do przeszłości. Podczas gdy Angie Stone celuje w lata 60. i 70., gdy dominował soul, Patricia Kaas proponuje wycieczkę do kabaretowych lat 30.

Wydany przed dekadą debiut fonograficzny Angie Stone miał wiele mówiący tytuł „Czarny diament”. Można go odnieść do potencjału nowosoulowej piosenkarki. I zwrócić uwagę, że przez lata jej głos, jak cenny brylant, intensywnie szlifowano. Przyczyniły się do tego inspirujący (i toksyczny) związek z największą nadzieją męskiego r’n’b D’Angelo, praca pod okiem Raphaela Saadiqa i Lenny’ego Kravitza, wreszcie kontrakt z legendarną wytwórnią Stax Records. Wszystko to odcisnęło na karierze Stone swój ślad. W piątek wystąpi zatem artystka dojrzała, bogata w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8301

Spis treści

Po godzinach

Bajki rytmem podszyte
Bardzo dobrze, śpiewająco
Co jest grane? ***
Czas wolny
Czechosłowacja na podsłuchu
Człowiek ze złotą harmonijką
Demoniczne zło Nosferatu
Dla każdego coś pieszego
Dni z muzyką na warszawskich scenach
Duchy w mieście kobiet
Dyskusja w Loży Stalina
Filmy zaangażowane
Grafika złotego wieku
Historia diabła
Huczne urodziny superklubów
Ich troje i miłość?
Intrygujący duet
Jego głos łamie serce
Jezu, tak się cieszę, Lechu gra
Kalendarium
Kiedy Fryderyk był Fryckiem
Kmita zagląda do kuchni i salonów
Lilijka na ziemniaku
Matka zabija syna
Maść na ponurą mordę
Miłość na Manhattanie
Muzyczne wyzwania
Muzyka technologii
Mój brat jest jedynakiem ****
Na ekranie iluzjonu
Najlepsze z dzieł Andrieja Tarkowskiego
Nasz jazz eksportowy
O Innych nie rozmawiamy
Obejrzeć tęczę od środka, zobaczyć świat za 100 lat
Pasja rumuńskich tang
Po ciemnej stronie
Podglądanie biura
Podobieństwa i różnice
Portrety pustych słów
Premiery
Push
Rap na wysoki połysk
Satyra na balet
Shultes ***
Stary blues, młody mistrz
Syn zabije ojca i poślubi matkę
Słoń na witaminach
Tatarak *****
Trzy małpy ****
W poszukiwaniu utraconego wdzięku
W pół godziny
Wielki jazz na jeden instrument
Woody Allen u progu kariery
Wulkan energii funk
X równa się ogień
Za jakie grzechy **
Zagrają
Zagrają
Znów pęknie niebo
Świat z artystycznej perspektywy
Święto całego globu
Życie w pamięci
„Hannah Montana” nie tylko dla dziewczyn
„SOS” w Kongresowej
Zamów abonament