Dalej oszczędzamy, ale bez ostrych cięć wydatków
Przybywa Polaków kupujących tańsze marki oraz wybierających, z powodu oszczędności, większe opakowania
Według ostatniego badania firmy ARC Rynek i Opinia już
56 proc. Polaków przyznaje, że podczas zakupów wybiera tańsze marki, kolejnych 26 proc. kupuje produkty w większych opakowaniach, a 15 proc. – więcej sztuk danego produktu, aby uzyskać specjalny rabat.
– Zachowania konsumentów się zmieniają, ale nie w sposób gwałtowny. Na pewno rośnie popularność sieci dyskontowych – mówi Adam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta