Wydawcy nie chcą ukrytej reklamy
Media podzielone w sprawie product placementu. Do połowy grudnia Polska musi wdrożyć odpowiednie prawo
Jeszcze tylko do poniedziałku w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego można zgłaszać uwagi do projektu założeń do nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.
Jednym z jej elementów jest legalizacja tzw. product placementu, czyli pojawiania się markowych wyrobów w produkcjach telewizyjnych czy kinowych. Dziś jest on w Polsce nielegalny. Pojawia się jedynie pod postacią tzw. sponsoringu użyczeniowego, czyli wypożyczania produktów potrzebnych przy realizacji materiału od ich producenta.
Zmiany w prawie związane są z koniecznością wprowadzenia do polskiego prawa regulacji unijnych. Mamy na to czas do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta