Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydawcy nie chcą ukrytej reklamy

19 sierpnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy z lokowania reklam będą rosły. Product placement jest traktowany jako sposób na odpływ widzów od tradycyjnych reklam.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z lokowania reklam będą rosły. Product placement jest traktowany jako sposób na odpływ widzów od tradycyjnych reklam.

Media podzielone w sprawie product placementu. Do połowy grudnia Polska musi wdrożyć odpowiednie prawo

Jeszcze tylko do poniedziałku w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego można zgłaszać uwagi do projektu założeń do nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji.

Jednym z jej elementów jest legalizacja tzw. product placementu, czyli pojawiania się markowych wyrobów w produkcjach telewizyjnych czy kinowych. Dziś jest on w Polsce nielegalny. Pojawia się jedynie pod postacią tzw. sponsoringu użyczeniowego, czyli wypożyczania produktów potrzebnych przy realizacji materiału od ich producenta.

Zmiany w prawie związane są z koniecznością wprowadzenia do polskiego prawa regulacji unijnych. Mamy na to czas do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8399

Spis treści
Zamów abonament