Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej reklamy w sieciach społecznościowych

24 grudnia 2009 | Ekonomia | tbo
Z ponad 2,5 mld dol., jakie  w 2010 r. zostaną wydane  na reklamy w serwisach społecznościowych na świecie,  aż 600 mln przypadnie na amerykański serwis Facebook.
źródło: Rzeczpospolita
Z ponad 2,5 mld dol., jakie w 2010 r. zostaną wydane na reklamy w serwisach społecznościowych na świecie, aż 600 mln przypadnie na amerykański serwis Facebook.

Reklama w internetowych sieciach społecznościowych, podobnie jak w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych, w 2010 r. przestanie być ciekawostką i na dobre zagości w głównym nurcie marketingu.

Według firmy badawczej eMarketer wydatki na reklamę w sieciach społecznościowych, których liderem jest mający ok. 400 mln użytkowników amerykański serwis Facebook, w 2009 roku na świecie wyniosą 2,22 mld dol. Ponad 1,2 mld, czyli 55 proc. tej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8507

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament