Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tiger walczy o swój napój

26 marca 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Dariusz Michalczewski spiera się z producentem napoju Tiger
autor zdjęcia: Marian Zubrzycki
źródło: Fotorzepa
Dariusz Michalczewski spiera się z producentem napoju Tiger

Dariusz Michalczewski rozważa zakończenie współpracy z FoodCare

Czarę goryczy przelało wprowadzenie przez firmę FoodCare napoju energetycznego N-Gine, którego twarzą jest Robert Kubica, kierowca Formuły 1. Dariusz Michalczewski, właściciel marki Tiger – pod którą FoodCare sprzedaje najpopularniejszy napój energetyczny w Polsce – twierdzi, że o decyzji firmy dowiedział się z mediów. – FoodCare chce zapomnieć, że podpisując umowę na wykorzystywanie znaku towarowego Tiger w 2003 r., zgodził się na to, iż żadne istotne zmiany dotyczące działań marketingowych dla napoju nie będą dokonywane bez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8583

Spis treści

Edukacja we wschodniej i północnej Polsce

Zamów abonament