Tiger walczy o swój napój
Dariusz Michalczewski rozważa zakończenie współpracy z FoodCare
Czarę goryczy przelało wprowadzenie przez firmę FoodCare napoju energetycznego N-Gine, którego twarzą jest Robert Kubica, kierowca Formuły 1. Dariusz Michalczewski, właściciel marki Tiger – pod którą FoodCare sprzedaje najpopularniejszy napój energetyczny w Polsce – twierdzi, że o decyzji firmy dowiedział się z mediów. – FoodCare chce zapomnieć, że podpisując umowę na wykorzystywanie znaku towarowego Tiger w 2003 r., zgodził się na to, iż żadne istotne zmiany dotyczące działań marketingowych dla napoju nie będą dokonywane bez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta