Siła z Pudliszek
Adam Dyszyński od 15 lat kieruje HJ Heinz Polska. W 2009 r. jego firmie udało się zwiększyć przychody o 12 proc.
– Wie, jak dobrze zarządzać marką, o czym świadczą wyniki Pudliszek – chwali Dyszyńskiego jeden z konkurentów Heinz Polska. Marka, która do amerykańskiego koncernu Heinz należy od 1997 r., zajmuje m.in. pierwsze miejsce na rynkach keczupu i koncentratu pomidorowego. Według ostatniego rankingu marek „Rz” wartość Pudliszek wynosi prawie 210 mln zł. Marka ta została także uznana za najmocniejszą wśród produktów żywnościowych.
Dyszyński jest związany ze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta