Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pomogło ożywienie w reklamie

26 marca 2010 | Ekonomia | ML
źródło: Rzeczpospolita

Na fali wczorajszych zwyżek na GPW kurs akcji telewizyjnej spółki podskoczył o 7,33 proc., do 18,30 zł.

TVN zbiera plony korzystnych rekomendacji (w ubiegłym tygodniu Merrill Lynch Bank of America rekomendował jego cenę docelową na poziomie 22 zł) i optymistycznych informacji rynkowych o podwyżkach cenników reklamowych. I choć dwucyfrowy wzrost cennikowych wpływów z reklam w tym roku to w praktyce ułuda (najwięksi nadawcy wciąż udzielają reklamodawcom dużych rabatów), mogą rozpalać wyobraźnię inwestorów.

Zdaniem Waldemara Stachowiaka z Ipopemy Securities większe znaczenie dla kursu miały pozytywne rekomendacje niż prognozy rynkowe. Według ZenithOptimedia rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w tym roku o 3,8 proc. – Ale TVN także w czasie podawania wyników za IV kw. 2009 r. zaznaczał, że spodziewa się w tym roku jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej – zauważa Stachowiak.

Brak okładki

Wydanie: 8583

Spis treści

Edukacja we wschodniej i północnej Polsce

Zamów abonament