Nowoczesne kancelarie mają przewagę
Innowacyjne metody ułatwiają kontakt z prawnikiem. Technologia pozwala śledzić cały czas przebieg sprawy. Zmieniają się sposoby świadczenia doradztwa
Klient kancelarii, dzięki pośrednictwu Internetu, ma błyskawiczny kontakt z prawnikiem oddelegowanym do jego zlecenia. Dowie się, na jakim jest etapie prowadzenia sprawy. Może tą drogą przesłać pytanie oraz otrzymać odpowiedź. Może także na bieżąco weryfikować koszty obsługi prawnej. Tak w krakowskiej kancelarii Kubas Kos Gaertner działa informatyczny system Legal Help Desk.
Online z klientem
Poprzez Internet klienci w każdej chwili mogą z dowolnego miejsca na kuli ziemskiej mieć dostęp do dokumentów ich sprawy, a nawet wydrukować je sobie. Mogą też na bieżąco monitorować efekty pracy prawnika. To wszystko dzięki platformie informatycznej System BS online zainstalowanej w kancelarii Baczańska Szarata z Zielonej Góry.
Co to znaczy dzisiaj (w epoce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta